onsdag 18. november 2009

Bangkok again!

jadda! vi sitter i bangkok med hangovers! var en arti kveld igaar, vi moette andrew igjen, som vi var med i vietnam! det var hyggelig! - og vi dro opp i en hoey taarn og drakk EN drink, fordi det var sykt dyrt (fortsatt billigere enn i norge, men....)og utiskten var fantastisk! vi satt i 59 etasje, paa taket og saa utover hele bangkok! syyyykt! folk der var sa fine i klaerne, og litt for rike for oss, og personale var saa sykt professonelle og hoeflige! vi foelte oss litt malplasserte! men det var dresscode, saa vi hadde naan noenlunde anstendide klaer! andrew maatte kjeope bukser paa marked, for han hadde bare shorts! han kjeopte de billigste han fant, skikkelig jentebukser, men han kom inn.. hehe
veldig morsom opplevelse!

ellers fikk vi en time med thaimassage idag! du kan dro det var godt! Mmmmmm :) litt vondt, men helt fantastisk! :) vi skulle egentlig inn i et tempel hadde dratt med oss masse klaer (man maa dekke seg til) aa sko! og det var SYKT varmt, men naar vi kom dit var det for dyrt saa vi dro igjen (tok massage istedet, godt valg!)
her i bangkok er det saa sykt varmt, det er saa fuktig i luften og man blir svett bare man tar et steg utenfor doera! takk gud for aircondition!

ikveld stikker vi til krabi, 17 timer med buss! ogsaa er vi in heaven!
jeg og hanna (hanna har kommet forresten) skal ta dykkekurs tror vi:) det blir goey! mari har allerede saa vi skal dykke alle sammen! Yeeea!
vi savner andrew luke og miles ganske masse! men vi klarer oss...
hanna er forresten super! :)

snakkes!

5 kommentarer:

  1. Håffer tok du itte med deg gallakjolen da.... he-he
    17 timer i buss er lenge, synes det er langt til Gardermoen jeg (i buss)
    Kos dere alle 3 videre, vi følger med:)

    Klem paps

    SvarSlett
  2. Det var mye sykt:)
    Krabi er itte det der tsusamien rammet?
    Sikkert et fint sted ettersom mange turister reiser dit.
    I kveld har vi kjørt flyttelass fra Slettmoen.
    Ellers så mangler fortsatt ordentlig skiføre.
    Klem fra mamsen

    SvarSlett
  3. i kveld skal jeg på julebord og spise ribbe og ribbe! vi har jaggu forskjellig liv om dagen;)

    SvarSlett
  4. Hei sveis Maritmor :)
    Satt her og tenkte på deg da jeg kom på at jeg har glemt å lese i bloggen din sia september, huff det var dårlig gjort, men til gjengjeld har jeg lest hvert bidige ord du har skrevet nå og jeg må si at det høres fantastisk ut!!
    Kjenner jeg får lyst til å reise mer i Asia.. og det dukker opp mange gode minner fra min og raggens tur, det er så gøtt å ha verden for sine føtter! Fortsett å nyt det :)
    Ellers savner jeg deg her heme, itte mye nytt som skjer, jeg og cam heng i lag og venter på at sesongen skar begynne, utpå i helgen, sjukehjemmet og posten i uken.. artig det! Ellers har vi fått det veldig koselig i nyleiligheta, midt på bygda:) det blir den nye partykåken! I helga har det vært den store klassefesten for Håvard og Jarl Andre med show i hagelund der vi satt på scena og deltok og artig bankett med god mat og godt drekke på sjumilskogen etterpå! Et lystig lag og en koselig kveld, artig å sjå att folket, Ida, Elin, Psyko, Ragnhild og gutta.. Akkurat nå har jeg besøk av bessen, (vært å henta han og shoppa litt i hamar i dag) så henger en del hos mamma, det er kjempekoselig!! kjett at vici har dratt synes jeg, men ho har det fint i stavanger og ser ho jo til jul att.. ellers er det det samme gamle i Trysil :) det er da full bra det og på et vis.. hehe..
    Men MArit, du må fortsette og ta vare på deg sjøl, og ha det superartig!! Morro å lese oppdateringer! Jeg er kjempeglad i deg og gleder meg til vi sees igjen min venn :) hils!!
    Puss fra Caroline!

    SvarSlett
  5. for et deilig og langt unnlegg carro! :) jeg ble veldig glad! inmponert over at du har lest hvert ord, hehe :) godt aa hoere alt er det samme gamle i trysil, det skal vaere det:) gleder meg til paaske:)hils caemen! og kos dekk!
    Lillis, aassen var julebordet? du skal ikke kimse med julebord assaa, det hoeres veldig fristende ut for meg... hehe:)
    Paps, ja, soeren jeg glemte gallakjolen min hjemme... hehe :)
    Mams, det var her tsunamien var ja,ser det ikke naa, men hele oeya var oedelagt!

    kommer snart nytt innlegg! det er mest sol og bad om daga og oel eller film om kvelden, saa det er ikke saa mye aa fortelle..

    Hilsen m

    SvarSlett