Naa kommer jeg rett fra kontroll besoek paa sykehuset og jeg er nesten frisk og rask og klar for hjemreise! :)
Jeg er fortsatt sliten, har litt smerter og tar masse piller.. men jeg er frisk nok til aa shoppe, spise ute, ligge paa siden naar jeg sover og ikke minst frisk nok til aa fly! Saann det ser ut, med mindre det blir noen forandringer (noe som er lite sannsynlig) saa flyr vi fra Wellington til Auckland imorgen, der blir vi i to netter foer vi starter den lange flyreisen hjem til Norge og Trysil. Vi lander paa Gardermoen den 16. feb kl 20.00.
For de av dere som er litt oppservante saa er hjem reisen fire dager tidligere enn den egentlig skulle, og det er jo som dere sikkert skjoenner fordi jeg ikke har vaert istand til aa fly foer naa. Vi skulle jo egentlig vaert i USA i 13 dager, men ettersom det ikke var igjen mye tid der, og at vi ikke helt visste hvilken form jeg var i, saa bestemte vi oss for aa dra rett hjem fra New Zealand.
Lit synd at viu gaar glipp av USA, men saann ble det, ogsaa faar vi heller glede oss til vi skal dit senere en gang! For det skal vi!!
Jens har tatt godt vare paa meg og orndet alt for meg mens jeg har vaert paa sykehuset eller ligget paa hotellet og vaert for sliten til aa gjoere noe som helst. Han har snakket med legene, med forsikringsselkapet, med kilroy og med de der hjemme! Hele sykehusoppholdet og dagene etter det hadde ikke vaert det samme uten han... :) Han har kjoept med god mat til meg, holdt meg med selskap naar jeg har kjedet meg og troestet meg naar jeg har vaert lei meg! Hva skulle man gjort uten Jens?
Naa bor vi paa hotell midt i sentrum! Det er en deilig fornadring fra backpacker hostellene, soesielt med tanke paa at de har veldig gode sneger og roomservice! (noe som var godt aa ha de foerste dagene...) Vi koser oss med boeker, sudoku, film og dagbok skriving. De siste dagene har jeg vaert frisk nok til aa ga rundt, saa vi har shoppa litt og spist baade lunsj og middag ute! :) Vi var nede i restauranten paa hotellet (firestjerners!!) for aa spise middag her en dag. All bagasjen vaar er i auvkland, saa de eneste klaerene jeg hadde var det jeg hadde paa meg naar jeg dro paa sykehuset. - og der kom vi inn i den fine restauranten med joggebukse og hawaiianas. Vi fikk noen stygge blikk av de fine damene som satt der, og foelte oss ikke helt hjemme... Dagen etter dro vi ut, saa jeg fik kjeopt meg noen litt mer anstendige klaer... :)
Saann situasjonen er naa, saa gleder vi oss veldig masse til aa komme hjem begge to! Det begynner aa bil litt kjedelig aa bare vaere her og vente paa aa faaa fly hjem.(spesielt for jens, som er ganske rastloes om dagen!!) Det skal bli godt aa komme hjem til familie og venner, og vinter og OL og sin egen seng! :)
Men foer vi flyr hjem har vi en liten ting til paa skjema. Paa soendag, i Auckland, har jens booket seg fallskjermhopp! (desverre faar jeg jo ikke vaert med poaa det) Men det blir spennende og goey! :) - og kanskje litt skummelt...
Vi sees snart alle sammen om ikke saa lenge! :)
-og takk til jens for det forrige innlegget! :)
fredag 12. februar 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ja jeg vil også kommentere det forrige innlegget, altså det Jens skrev. Det var kjempegodt skrevet og jeg begynte å grine da jeg leste det:)Du har visst valgt riktig Marit:)
SvarSlettMen er det nødvendig med noen flere sprell no da? Vil helst ha dekk velberget hemmat snart.
I dag er det en strålende vinterdag, sola varmer, men er kaldt nok til at skiføret er topp. Så gled dere til vinter i Trysil:)
Klem fra mamsen
Gleder meg til du kommer hjem marit:) visste ikke at planen var å komme hjem så fort j, trodde dere skulle komme hjem til påsken. Så dette var jo bare supert:) men selvfølgelig er det jo dumt at dere ikke får sett USA, men det landet skal vel stå i mange hundre år til så sjangens for å dra dit senere er jo stor;)
SvarSlettlykketil meg fallskjemhoppingen jens, og jeg er glad jeg slipper å se på. bare kom deg hel ned på jorden igjen:)
god hjemreise i hvertfall, og nå gleder jeg meg alt til å ta telefonen å ringe deg:)
D e gått å hørra at du e på bedringens vei :) suns d hørres ut som dåkk klare ta ting på en veldi bra måte, å eg e åg sikker på at du får dra te USA :D d e gått at jens passe så gått på deg, eg like jens! du må hilsa så mye te han å ønska an lykke te me fallskjermhopping, ååh eg åg vil!!
SvarSlettmn d har vert flere dager me strålande sol nå, så eg hoppe solå skinne for deg åg når du komme jem :D eg reise jo te Dubai den 17 februar, mn håpe at du e i trysil når eg komme jem, eg komme jem 1 mars :) vett du kor lenge du har tenkt å bli i trysil?
GO TUR JEM!
stor klem te dåkk begge :)
Godt at høre at du er ved at være klar til at kunne rejse hjemaf. Fandme en hård omgang sådan noget blindtarms-pis - velkommen i klubben! Du har sikkert et fint sørøver-ar nu. Jeg er glad for Jens var der til at passe på dig. Og at du er der til at passe på ham til dagligt.
SvarSlettJENS: FUUUCK! Du skal springe ud af et fly... det lyder bare helt forkert, men jeg lover dig at det er for sindssygt vildt! Fyr den af med det!
Kom godt hjem i to kære venner. Lyder som om I har haft en helt og aldeles uforglemmelig god tur. Søren