Sorry folks!
Blikke no blogskriving.. tenkte bare jeg sku blogge det!
Bortsett fra det, saa har vi det seff som plommen i egget, og kanskje enda bedre! :)Henger paa Ko Chang.. Her har vi vaert en stund, og blir her sikkert litt til! Ekke saa mye aa fortelle! Vi gjoer ikke saa mye, bare chiller, drikker oel, ligger i hengekoeya og leser! - rett og slett bare nyte livet! :) Vi har forresten vaert paa ett par utflukter! Leid scootere aa cruisa rundt! Det er LIVET!!
Vi moeter som alltid masse hyggelige folk! Baade lokale og turister, en riktig saa fin blanding!
Haaper dere der hjemme er en liten smule misunnelige!
Hvis dere vil ha postkort maa jeg faa adresse til de jeg ikke har adressen til... :)
Love fra Line og Marit
mandag 4. oktober 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar