Ja, folkens... vi er i paradis, rett og slett! Koh Phi Phi! Det er helt fantastisk herlig!!! jeg haaper dere sitter hemme og er skikkelig misunnelige paa oss naa, for det hr dere all grunn til... Desverre saa kan paradis ogsaa slaa sprekker, vi skal hjem om en time! skulle gjerne vaert her lenger... og med hjem saa mener jeg Bangkok, hvis noen lurte paa det! Vi blir der et par dager, ogsaa venter en ny del av reisen, vi skal til Australia! - og ikke minst JENS kommer! du kan tro jeg gleder meg! Yaaaho:) det er bare et par dager han reiser naa, er nok ganske saa spent der han sitter hjemme i Sydhavnen naa.... eller hva?
Ja, Koh Phi Phi, hva skal jeg si.Jeg bare gjentar meg selv: det er fantastisk! AQlt du trenger er her hvite strender, turkis hav, blaa himmel og sol. Uteliv og oel, dans paa stranda og reggea konserter! Maten er heller ikke saa verst (les: veldig god!) Det er fullt av tatoveringssjapper og rocka thai gutter! :)
vi har stort sett kosa oss paa stranda om dagen.. Paa kvelden har det vaert annahver dag med oel og true blood (vampyr serie hanna har kjopt her, ganske saa kul...) vi har sett en sesong! Vi har gaatt opp til view point et par ganger, det er 200 meter over havet og masse trapper, en liten trimtur for aa si det saann... beloenningen er en flott solnedgang! :) - ogsaa har vi vaert paa baattur eller snorkletur om du vil. var paa The beach oeya blant annet.. Den er flott! (skjoenner ikke de som sier den ikke er...) ogsaa var vi paa noen flere strender.. og bada og snorkla (som jo som tidligere nevnt er min nye yndlingssport..) ikke like fint her som Koh Tao og Perhentian men... Det ble ikke dykkekurs likevel vi foelte mest for avslapping... :) naa har avslappingsuka gaatt, og stress og mas (og morro) venter i Bangkok!
Seee you!
skjer det noe hemme eller? julebord har jeg skjoent er in for tiden?
jeg savner jens og jeg savner knekkebroed med ridderost!
jeg har det saa bra att det skulle ikke vaert lov (saa vet dere det...)
torsdag 26. november 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
JA marit! jeg er dødsmisunnelig her jeg sitter med eksamener på eksamener tredd over hue. skulle gitt MYE for å være der du er nå=) nyyt det! dere er så heldige.
SvarSlettkan tenke meg du gleder deg til å se jens igjen ja. det blir jo knall! også gleder jeg meg til å høre fra australia! det er jo nokså anderledes(og dyrere) enn de stedene dere har vært hittil har jeg skjønt, blir nok moro=) GOOD tur vidre. jeg sitter spent å følger med på turen deres herfra=)!
var på klassefesten i helga i hagelund å møtte mange av jentene!! var nesten som jula! var moro. neste jul er jo du her igjen=)! jippi.
kos dere videre.
stor klem fra Ragnhild
Jeg må bare slenge meg på bølgen etter Ragnhild her, jeg er såååå misunnelig!!! Jeg elska Phi Phi, skjønner godt at dekk kosa dekk der!:) Gled dekk møøøe tell Australia, og tenk at Jens skal være der ilag med dekk!:) Høss går det ellers med dekk? Nok penger? Friske og raske? :)
SvarSlettHer er det eksamenslesing fra morra tell kveld, men no har jeg og Olle dratt ut sovesofa i stua og har filmkveld med brownies så skar itte klage!:) Ellers går det mot julebordsesong og festligheter i jula. Kjem tell å savne deg BeritSmerit, blir itte det samma utta deg. Men bare bli der du er!!;)
Hels følge ditt! Ole sier hei :)
Mange puss og kjærleik fra Ida
Ja du er heldig du:)Er litt slapt her i huset i dag sia vi var på Østbys julebord igår. Var
SvarSlettganske gøy faktisk. Har så smått begynt på
jule-forberedelsene, men tar det itte så nøye i år. Blir lite folk her i jula:(
Får kommentere klassefesten forrige helg jeg og,det var veldig artig. Du skulle vært der.
Håper Jens har fått pakka så han får med seg det du skal ha. Misunner deg egentlig både Thailand og Australia, venter spent på rapport. God tur videre:):)
Klem fra mamsen:)