Vi er framme og har det bra! :)
hostellet vi bor paa er greit, og koster 30 kr natta! :) vi bor paa rom med tre norske (faktisk) jenter fra tynset..
Fantastisk flytur. God mat og jeg sov noenlunde godt, men det beste av alt: alle hadde sin egen skjerm hvor vi kunne se MASSE forskjellige filmer og hore MASSE forskjellig musikk, digg!!:)
Idag har vi gaatt litt rundt i byen og kjoert litt tuk-tuk. Vi har spist kjempegod mat, og gaat en tur i handlegata Khao San (fra the beach) Naa skal vi snart legge oss!
skriver mere neste gang!
torsdag 17. september 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
god å høre at dere har kommet trygt frem og flyturen gjekk bra:)
SvarSlettsikkert godt og varmt der dere er også, jeg ligger under ullpledd mrd ulltøffla på fota å ser på friends! samme gammle hehe!
kos dere videre:)
Hallo:) og god morgen den 19.
SvarSlettBra du itte har mista noe ennå da.
De får fortsette å kose dekk og holde oss oppdatert.
Kristian er på konfirmantleir og Roger på jakt.
Vi høres.
Klem fra mamsen