torsdag 17. september 2009

Ankomst Bangkok!

Vi er framme og har det bra! :)
hostellet vi bor paa er greit, og koster 30 kr natta! :) vi bor paa rom med tre norske (faktisk) jenter fra tynset..
Fantastisk flytur. God mat og jeg sov noenlunde godt, men det beste av alt: alle hadde sin egen skjerm hvor vi kunne se MASSE forskjellige filmer og hore MASSE forskjellig musikk, digg!!:)

Idag har vi gaatt litt rundt i byen og kjoert litt tuk-tuk. Vi har spist kjempegod mat, og gaat en tur i handlegata Khao San (fra the beach) Naa skal vi snart legge oss!

skriver mere neste gang!

2 kommentarer:

  1. god å høre at dere har kommet trygt frem og flyturen gjekk bra:)
    sikkert godt og varmt der dere er også, jeg ligger under ullpledd mrd ulltøffla på fota å ser på friends! samme gammle hehe!
    kos dere videre:)

    SvarSlett
  2. Hallo:) og god morgen den 19.
    Bra du itte har mista noe ennå da.
    De får fortsette å kose dekk og holde oss oppdatert.
    Kristian er på konfirmantleir og Roger på jakt.
    Vi høres.
    Klem fra mamsen

    SvarSlett