Ja, nå sitter jeg her og det er en halvtime til avreise og jeg skal ut i den store vide verden!
Det føles faktisk helt uvirkelig og jeg skjønner ikke helt at nå skjer det. Det er som å være midt i en drøm og at jeg snart kommer til å våkne.. men jeg gleder meg veldig! Og er ganske spent på hva som venter der ute… Om ett døgn (eller noe sånt) så er jeg i Bangkok, og når varmen slår imot en stakkar nordmann er jeg sikker på at jeg skjønner at det er virkelig….. (ja det var minusgrader i natt..brrrr)
Tusen takk til slettmoen familien m/venner (dere vet hvem dere er…) for en superhyg kveld i går! Jeg er fortsatt fed-up på ost, kjeks og ingefær te… Tusen takk til alle som har ønska meg god tur!
Og til alle som er bekymra:
Jeg LOVER å:
Passe meg for alle skumle typer, itte rote meg bort i noe tull, itte miste det ene bankkortet mitt, itte miste det andre bankkortet mitt, itte miste det tredje bankkortet mitt, itte glømme att tinga mine i asia når jeg skal til australia, itte få svinenfluensa, itte ta bussen i feilretning midt i bangkok, itte glemme passet, itte miste sikkerthetskortet til nettbanken, itte drukne, itte gå meg vill, itte komme for sent til flyet, itte rote bort passet mitt, itte dette ut tå køyesenga, itte miste mari, itte snuble i en diger vasslok med all bagasjen min og itte miste kamera i havet…
MEN dere kjenner meg: en eller flere av de tingene kommer mest sannsynlig til å skje.. så nå er det bare og satse penger på hva som kommer til å skje…først..
Heldigvis har jeg Mari som passer på meg! :)
- og med det vil jeg si hadetbra til alle sammen, pass på dere sjøl! – nå skal jeg gå og pakke ferdig….
Det er forresten meldt 29 grader, mørk sky og 7 mm med regn i Bangkok i morgen, så det kan jo bli spennende…
Heia Maria! Alle sammen må huske og se på x- factor og maria i kveld kl 20.00. Det er jeg faktisk ganske lei meg for at jeg går glipp av! GO MARIA!
onsdag 16. september 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar