søndag 4. april 2010

1 dag igjen

Etter forrige tur ble ikke reiselysten helt temmet, reiselysten har aldri vært større! Det ble en litt kjedelig avslutning på forrige tur.. Derfor skal jeg nå ut på en liten tur, igjen! Skattepenger, feriepenger og ferie på kiwi har gjort det mulig!
Line har gledelig meldt seg frivillig til å bli med! :) JIPPI!!!

I morgen skjer det, vi drar på tur! Line Møll og Kill Bill reser, og Søll Bøll lytt bli heme og passe på huset og hølde reda på det som skjer i Tryssil!
Etter noen harde dager er påska omsider over, og geburs/innflytningsfest igår vel (?) overstått. Line vart hele 22 år igår, og er stor jente! :)
Hun ble feiret med god mat, gode venner og godt drikke! Lenge leve Line!

Idag gjenstår litt ordnings, før vi klare for avreise imorgen kl 15.15 eller 15.45 vi er ikke helt sikre. Ferden går da til Bangkok, hvor vi skal henge i kortest mulig tid, før vi vender snuten mot Laos! :)

Vi gleder oss kjempemasse.........

Line: "Jeee, johoo! jeg gleder meg"
Muzze: "Lykke tell, og god tur! - send kort forresten"
Sølvi: "Det er da mye kulere å værra her da. God tur"

Vi kjem hemmat om litt over en måned! - og rekk akkurat 17. mai feiring i Tryssil!

Sees i Bangkok lissom!

4 kommentarer:

  1. marius oddne granberg
    fjellvanggrenda 1g
    2420 trysil
    norway

    SvarSlett
  2. Jæ fekk itte bli med jæ hell:(

    SvarSlett
  3. God tur girls! Glaeder mig til at hoere om det... maaske jeg og Liesel ogsaa smutter forbi Filli... eller Laos... eller...

    SvarSlett
  4. Hei Jenter.
    God tur. Her slappes av i dag.
    Sara i sofaen, og pus i sengen til Emil.
    Emil er forresten på fisking i dag. --
    Og imorgen skal je å være med.
    Klem fra Inga

    SvarSlett