søndag 20. september 2009

BANGKOK!

ja, naa sitter jeg og svetter og svetter! det er sykt varmt!men det er jo bare godt! :) snart skal vi ta bussen videre sydover i Thailand, til koh Tao en oey i den thailandske gulfen. Vi har vaert i Bangkok noen dagre naa! og det er an fantastisk by, paa sin maate... masser av folk og liv og leven hele tiden.. Idag har vi spist god mat og faatt 1 times thaimassage! skal si det var godt!! vi har ogsaa vaert paa Chatuchak marked, kjempestort og der finnes alt mulig, til en billig peng! jeg fikk kjoept meg noen smaating, bl.a pyntepute trekk (hva skal jeg med det?) Det er jo regntid her naa, og det begynte aa sprutregne naar vi var der, saa skal se det ble oversvoemmelse paa markedet, smaa gater under presseninger og blikktak, med vann opp til anklene! litt av en opplevelse. maa stikke! bussen gaar!

3 kommentarer:

  1. Ja de har det gøy de:) her rydder vi i garasjen
    Ellers er alt vel.
    Klem fra mamsen:)

    SvarSlett
  2. hei. se her marit:)
    http://www.youtube.com/watch?v=293jtdYn8-Y

    kos deg!

    SvarSlett
  3. Takk Lillis! det var akkurat det jeg trengte!! :) send flere hvis det kommer...
    Vi koser oss paa Koh Tao naa!

    marit

    SvarSlett