torsdag 3. september 2009

Å glede seg

Marit teller dagene, og Marit har telt til tretten!
Tretten dagen igjen!

Marit gleder seg til Mari og Marit står på gardermoen og er spente og klare for avreise.
Marit gleder seg egentlig ennå mer til vi er framme i Bangkok, om FJORTEN dager.
Marit gleder seg til det neste halve året,
og til masse spennende opplevelser.
Marit gleder seg til å møte nye mennesker
Marit gleder seg til å se nye kulturer
Marit gleder seg til sol og varme
Marit gleder seg til elefanter og apekatter
Marit gleder seg til surfing
Marit gleder seg til fest og moro
Marit gleder seg til solneddgang.. og soloppgang
Marit gleder seg til å sende postkort
Marit gleder seg til surfing
Marit gleder seg til regn
Marit gleder seg til kokosnøtter!
Marit gleder seg til fjellturer
Marit gleder seg til å smake på ny øl
Marit gleder seg til å leve primitivt
Marit gleder seg til seilturer
Marit gleder seg til asiatisk mat
Marit gleder seg til å sovne sammen med Mari hver natt
Marit gleder seg til fersk presset juice
Marit gleder seg til morsomme lyder
Marit gleder seg til koselige hosteller
Marit gleder seg til å være på en øy
Marit gleder seg til saltvann
Marit gleder seg til kortspill og venting
Marit gleder seg til å si hei på nye språk
Marit gleder seg til å fylle opp reisesekken sin
..den skal være full av opplevelser!

..men først gleder Marit seg til Jens kommer på besøk til Trysil
Også gleder Marit seg til å møte Hanna!! :)

4 kommentarer:

  1. jeg synes marit er kul
    hilsen jens

    SvarSlett
  2. heldige!!! legg en tur innom bergen på jorden rundt reisa deres da ;)

    leopardrune

    SvarSlett
  3. og Lillian gleder seg til marit skal cruise rundt i den store verden og holde henne oppdatert om hva ho opplever. så gleder lillian seg til å åpne postkassa si og lese postkort fra berit smerit:)

    god tur jenter, kos dere masse:)

    SvarSlett