Hvis dere vi ha postkort, og jeg itte har adressa deres, saa maa dere skrive den her!
Saa goey aa hoere fra dere, og faa noen kommentarer:) Fortell meg hvordan dere har det der hjemme..... Skjer det noe nytt?
torsdag 24. september 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
hallo
SvarSletther er det lite nytt. har tatt meg en liten ferie og vært hos tanteungen siden søndag. det er veldig veldig koselig:D
i dag blir det opp til tr.heim at!
jeg tar gjerne imot et postkort el to
mvh
Lillian
mellomila 34
7018 tr.heim
Du vett full adressa mi... ;-) Fine bilder Marit, kos dere videre. klem papppa
SvarSlettBlokk E, leil. 316A
SvarSlettVikebygdvegen 29
6100 VOLDA
Det høres ut som dere har det så fantastisk og bildene var kjempe fine!
Kjærleik fra Kaia i Volda
Itte så mye spennende å melde herfra.Skjer lite.
SvarSlettMen vi vil gjerne ha postkort ja.
Har du ennå itte mista noe? Utrulig:)
Skal hilse fra tante og Mats.
Hilsen fra mamsen:)
artig med reiseblogg!
SvarSlettikke noe nytt å melde i fra trysil
enn at det er söndag å er overskyet ute!
Marius odden granberg
liaveien 9b
2420 trysil
norway
send gjerne ett kort!
Så arti å les ka dokker gjør!:)vil gjerne få et postkort i postkassa mi:D
SvarSlettEkke så masse spennende som skjer i Oslo, desverre..
Litt missunneli på dokker assa. Kos dokker masse værtfall, ikke at d e nå problem for dokker;)
Lise Carlsen
Kirkeveien 90 D, 0364 Oslo
eg like bloggen din kjære :D d ser og hørres ut såm dåkk har d kjempe gøy! :) eg vil veldi gjerna ha postkort!! ;) her skjer d ikkje så mye spennande, men d e sinnsygt mye å jør på skolen om dagene og fram øve.. mn eg har fått besøk av min kjære idag då, så nå e eg happy :D fortsett å kos deg på tur, misuneli.. Hils mari
SvarSlettAdresse:
Korsbakkveien 13
2408 Elverum