torsdag 24. september 2009

POSTKORT?

Hvis dere vi ha postkort, og jeg itte har adressa deres, saa maa dere skrive den her!
Saa goey aa hoere fra dere, og faa noen kommentarer:) Fortell meg hvordan dere har det der hjemme..... Skjer det noe nytt?

7 kommentarer:

  1. hallo
    her er det lite nytt. har tatt meg en liten ferie og vært hos tanteungen siden søndag. det er veldig veldig koselig:D
    i dag blir det opp til tr.heim at!
    jeg tar gjerne imot et postkort el to
    mvh
    Lillian
    mellomila 34
    7018 tr.heim

    SvarSlett
  2. Du vett full adressa mi... ;-) Fine bilder Marit, kos dere videre. klem papppa

    SvarSlett
  3. Blokk E, leil. 316A
    Vikebygdvegen 29
    6100 VOLDA
    Det høres ut som dere har det så fantastisk og bildene var kjempe fine!
    Kjærleik fra Kaia i Volda

    SvarSlett
  4. Itte så mye spennende å melde herfra.Skjer lite.
    Men vi vil gjerne ha postkort ja.
    Har du ennå itte mista noe? Utrulig:)
    Skal hilse fra tante og Mats.
    Hilsen fra mamsen:)

    SvarSlett
  5. artig med reiseblogg!
    ikke noe nytt å melde i fra trysil
    enn at det er söndag å er overskyet ute!

    Marius odden granberg
    liaveien 9b
    2420 trysil
    norway

    send gjerne ett kort!

    SvarSlett
  6. Så arti å les ka dokker gjør!:)vil gjerne få et postkort i postkassa mi:D
    Ekke så masse spennende som skjer i Oslo, desverre..
    Litt missunneli på dokker assa. Kos dokker masse værtfall, ikke at d e nå problem for dokker;)
    Lise Carlsen
    Kirkeveien 90 D, 0364 Oslo

    SvarSlett
  7. eg like bloggen din kjære :D d ser og hørres ut såm dåkk har d kjempe gøy! :) eg vil veldi gjerna ha postkort!! ;) her skjer d ikkje så mye spennande, men d e sinnsygt mye å jør på skolen om dagene og fram øve.. mn eg har fått besøk av min kjære idag då, så nå e eg happy :D fortsett å kos deg på tur, misuneli.. Hils mari

    Adresse:
    Korsbakkveien 13
    2408 Elverum

    SvarSlett