Hurra for Papsen som blir 51 aar idag! :)
Har du hatt en fin feiring? Faatt noen gaver?
Tenker paa deg og haaper du koser deg paa bursdagen!
Klem fra Kambodsja!
tirsdag 20. oktober 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
VI SER VERDEN FRA EN ANNEN VERDEN
Tusen takk :-) og takk for alle gaver:) Det var kjempe bra alt, alt jeg ønska meg!! Søl, Rog og Kris var her og åt i går. Etter på ble det kaffe julebrus! og kake Kos deg videre, klem fra pappa
SvarSlettJulebrus??? er det i butikken alt??
SvarSlettHoeres ut som dere kosa dere! skulle gjerne vaert med.. Klem Marit
Jepp, julebrus er i butikken
SvarSlett