tirsdag 20. oktober 2009

Hurra for Pappa!

Hurra for Papsen som blir 51 aar idag! :)
Har du hatt en fin feiring? Faatt noen gaver?
Tenker paa deg og haaper du koser deg paa bursdagen!
Klem fra Kambodsja!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk :-) og takk for alle gaver:) Det var kjempe bra alt, alt jeg ønska meg!! Søl, Rog og Kris var her og åt i går. Etter på ble det kaffe julebrus! og kake Kos deg videre, klem fra pappa

    SvarSlett
  2. Julebrus??? er det i butikken alt??
    Hoeres ut som dere kosa dere! skulle gjerne vaert med.. Klem Marit

    SvarSlett
  3. Jepp, julebrus er i butikken

    SvarSlett