mandag 5. oktober 2009

KUALA LUMPUR!

Naa er vi i Kuala Lumpur! Her er det fantastisk! En flott by med masse god atmosfaere som har alt! :) Jeg stortrives her! Vi har vaert her noen dager naa, og har sett en masse foeler vi! Night Market i Little India og gaat rundt og spist verdens beste mat i Chinatown, hvor vi ogsaa bor! Rett over gata hat vi Reggea bar, og ja den liker vi! Vi har vaert i en stor moske og Islamic Museum of Art, minatyrbygninger av de viktigste moskeene i verden! Vi har gaatt litt rundt og sett og naa er vi paa et kjeopesenter for aa handle litt, her har de ogsaa berg og dalbane, joohoo, vi gleder oss til aa proeve! Igaar kveld var vi oppe i Menara Tower, en av verdens hoeyeste bygninger! Vi var der om kvelden og hadde kjmpefin utsikt, bl.a over Petronas Tower, som vi skal opp i imorgen!
Naa maa vi paa do!

Har lagt ut noen flere bilder, nederst paa siden! Vet ikke helt hvordan jeg faar bilder innimellom teksten saa hvis noen vet, rop ut!

See you later alligator!

2 kommentarer:

  1. Hallo igjen. Du utrordrer geografikunnskapene mine, vet ikke riktig hvor Kuala Lumpur er.
    Har hørt om det i Donald....
    Men det så fint ut der da.
    Her er det fortsatt kvitt og vinter, igår lavet
    snøen ned igjen.
    Har fri tre dager jeg no:)
    Ha en fin dag, det er vel snart middagstid for dere no, jeg har akkurat stått opp.
    Klem fra mamsen

    SvarSlett
  2. svaret paa gaaten er at Kuala Lumpur er hovedstaden i Malaysia! Kos deg med fri :)

    SvarSlett