Vi har reist soerover og kommet til Singapore! Her er det fiint! Det er slutten av andre dagen vaar her naa, og reiser imorgen natt! Vi har vaert litt slitne etter masse storby og gaaing og gaaing i Kuala Lumpur, saa var har slappa litt av.. menvi har da faatt sett en del ting for det! Naa har vi akkurat kommet hjem fra Night Safari i Singapore Zoo, det var veldig arti! Kjoerte rundt i en tram og saa dyrene som gikk rundt og ante fred og ingen fare! veldig kos naar det var moerkt og masse lys rundt omkring! vi saa alle slags dyr, leopard, loeve, sjiraff, moskus, aper og verdens stoerste rotte som var giga!! etter det var det show, med dyr som gjorde masse morsomt, blant annet resirkulerte flasker..og midt i showet stoppa ho dama opp og sa at det var et lite problem, det var et dyr som hadde blitt borte... dyrepasserne gikk rundt og lette og noen ble helt hysteriske naar de trodde at det var et loest dyr i naerheten av de... det endte med at det laa en to- tre meter langt slange i en boks som noen satt paa, saa folk begynte aa loepe og skrike...haha det var jo seff en del av showet... noen jeg og mari skjeonte ganske fort, og vi var jo heller ikke redd slangen.. hehe Igaar var vi ute paa byen, betalte litt for inngang ogsaa gratis drikke fram til tolv! Liveband som spilte, og verdens kjekkeste asiater som bartender, kan det bli bedre? Ja, naar de spilte Kings of leon gikk Mari amokk og vi erobret danskegulvet.. nok om det! vi kom helskinnet hjem!
Igaar var vi ogsaa en tur paa Sentosa Island, som ligger rett uttafor Singapore, det var ikke helt det store, men vi kjorte saan kjelke nedover, problemet var bare att det var saa tett med folk, og det sto masse skilt hele tiden "slow down" og "caution" saa det var ikke akkurat nok action for oss! Idag har jeg sendt en stor pakke hjem, mest julegaver til family og litt shopping til meg selv... :)
Vi nyter hver dag og koser oss kjempemasse!! det er saa herlig aa vaere ute i verden og se og oppleve saa masse nytt! - ogsaa var det veldig godt aa komme til singapore en tur, er ganske vestlig her, godt med sitte (istedet for staa) do og dopapir paa doene. Naa bor vi paa et helt fantastisk sted i "Little India" her er det syykt koslig! det er en eller annen indisk festival her naa, saa masse folk og boder med alt mulig! nesten som aa vaere i India (bortsett fra at jeg aldri har vaert der...) Vi har begge to tatt henna tatovering!:) det ble fint!
Vi spiser fortsatt masse fantastisk mat!! - vi elsker det!
Naa skal jeg proeve aa legge ut bilder paa face, saa faar vi se vhordan det gaar! :)
torsdag 8. oktober 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Har lest om dere i dag og. Følger trofast med.
SvarSlettGaver til familien hørtes spennende ut:)
Snøen ligger fortsatt her. God tur videre.
Klem fra mamsen:)
tatoo siger i? hva har i fået lavet?
SvarSlettvh den nysgærige
hehe det er kun henna tatovering, saa det er ikke en rigtig en, men det er flott! vi har tatt paa foten/leggen og det er bare et moenster og litt blomster! den blir borte om et par uger... Love
SvarSlett