Vi har forresten begge to lest en syykt bra bok, den heter Mengele Zoo av Gert Nygaardshaug! Den synes jeg alle burde lese! Vi har akkurat funnet ut at det er en toer, saa vi gleder oss til aa lese den! :)
Vi skal reise rundt i fem uker. Ferden går til Bangkok, Laos og Filippinene. Her skal vi se og oppleve nye kulturer, møte nye mennesker, nyte solen og selvfølgelig ha det kjempegøy sammen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar