inatt var vi paa partybus! wooooop en buss som kjoerer rundt med tredve fulle folk! yeah! -og jeg og hanna holdt paa aa tisse paa oss noe saa gaeli! aldri vaert med paa noe vaerre! de kunne ikke stoppe bussen og slippe oss av for det var politi der... men det gikk bra til slutt! hanna var helt paa graaten stakkar! busssjaafoeren maatte loepe med oss til naermeste do naar vi kom fram! det har aldri vaert bedre aa gaa paa do! hahaha ellers var det morro! vi var rundt paa litt utesteder og fikk gratis oel osv jeg og jens ble plukka ut til aa vaere med paa konkurranse, men vi tapte.. og var skikkelig daarlige! hehe
Imorgen blir det surfecamp! woooohoo vi gleder oss kjempemasse!!! det kloer i fingrene! yess!! jens og mari har jo tjuvstarta litt... :) vi gleder oss til surf og party i fem dager! :)
Vi har moett Luke fra Hanoi igjen, det var kos! vi skal moete han igjen etterpaa.. hyggelig! vi var ute paa saanne fancy utesteder og paa kasino og greier! morro! og han har DEN leiligheta midt paa Bondi beach med utsikt over havet..litt misunnelig paa den gitt!
snakkes!! - naa skal vi gaa og se operahuset i solnedgang og spise sushi! og paa museum! :) er litt sliten idag....
søndag 13. desember 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Heisan:)
SvarSlettDette blir kommentar til to innlegg, leste begge de siste i dag. Jeg synes det høres finere ut i Australia enn i Asia, sjøl om Asia sikkert var mer spennende og anderledes. Jeg har jo alltid hatt lyst til å reise til Australia.
Her heme har julehandling stått på programmet de siste dagene, har fått julelønninga no:)Ble visst en liten ting til deg også som venter på deg:)
Ellers gikk jeg sesongens første skitur igår på knallfint og skarpt føre:):)
Lykke til på surfekurs.
Klem fra mamsen
Hei, hyggelig å lese om Sydney og Melbourne. Har ikke vært inne her på noen dager nå.. Virker toppers i Australia:-)
SvarSlettSikkert mye anderledes enn i Asia.
Her begynner det å bli julestemning, med snø i trærne og tusen diamanter som glitrer i snøen... Også er det meldt kaldere vær, da blir det skikkelig jul:)
Kos dere i Australia:-)
Hils de andre, klem Pappa:)
Danmark hilser også lige!
SvarSlettVi har sgu også sne nu... jeg er sikker på der er mange til klimatopmødet som er helt oppe og køre over det - der er jo mange der, som kommer fra all around the world og har aldrig set sne før! :)
Fedt lige at læse om de seneste eventyr. Glad for Jens kan bringe en ekstra dimension på det hele. Glæder mig til at høre om I bliver de nye surfer-stjerner.
Rigtig glædelig jul til jer alle sammen. Jeg kan høre jeg har grund til at glæde mig til Australien.
Kh
Søren