ja, folkens! naa er det siste dag i asia og det er bare et par timer til vi reiser til Australia! litt glad og litt trist! egentlig mest trist og forlate dette fantastiske kontinentet!! - men jeg gleder meg til aa se jens, og jeg er sikker paa at det blir supert i australia! - men ja, som sagt asia har vaert saa fantastisk!! :) jeg skal ihvertfall tilbake hit, det er helt sikkert!! gjerne saa fort som mulig.. :)
De siste dagene i Bangkok har vi virkelig nytt til tusen! - baade naar det gjelder opplevelser og penger, for aa si det saan! det har jo vaert siste mulighetene med luksus... foer det blir sparebluss deluxe i australia!
vi har:
-spist paa cabbage & condoms, ganske kult sted men det var jo en restaurant, saa det var litt dyrt.. god mat, men veldig lite mat! hanna bestilte fisk med groennsakker, veldig god, men groennsakene var et kaalblad, saa vi var ikke helt fornoyde.. de hadde dukker som var laget av kondomer og masse kondomer til pynt.. de drev en kampanje mot hiv/aids, saa det var jo veldig bra... men som sagt litt skuffende mat
-tatt olje massage! igjen... digg!! hva mer kan jeg si! vi begynner aa bli litt bortskjemte paa massagen her.. thaimassage er fantastisk! - men naa var jo dette siste gang... paa lenge ihvertfall!
- hanna og jeg har kjoept kamera! og vi er saa forneoyde begge to! nesten like, sony! dritbra og hanna sitt er super laekkert! - mens mitt er LITT bedre (liker jeg aa tro) de er ihvertfall fancy og best i test! Yee, saa naa blir det foto foto foto framover!
-mari har kjoept seg nintendo dc! kuuuuult!
-vi var oppe i det hoeye og dyre taarnet igjen! - og vi spiste ! serrioest! vi spiste for 1700 norske kroner!!!!! (sykt) - hvor mye er ikke det i thailand liksom! wohoo vi var dronninger der vi satt! ble varta opp og maten var helt fantastisk! insane god!! aldrismakt sas fin og god mat!
biff med masse digg tilbehoer! aaa, og mari og hanna drakk roedvin og sprudlevann (og jeg drakk oel) det var i 69 etasje paa rooftoppen, utsikt over hele bangkok! - og ja, det var sykt assaa! - og ganske saa mye luksus! :) vi maatte jo nyte at det var siste dagene med billig... hehe dresscode som tidligere nevnt, ingen gallakjole men vi kom inn! hehe :) det var goey! minne for livet!
-vi var paa kino, saa a christmas carol, i 3D, kult! :) litt julestemning ble deet ogsaa... :) morro
-vi drakk dyr oel paa hard rock cafe! med liveband fullt av snaalinger.. vi kosa oss med vaare nye kameraer :)
naa loeper tiden fra meg! maa stikke!
sees i australia lissom!!!
- og jens kommer! yeeeeee :)
tirsdag 1. desember 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Det høres helt fantastisk ut!!! Jeg
SvarSlettleser til eksamen i medievitenskap, det er kjempe spennende, så jeg er egentlig ikke misunnelig i det hele tatt!
Det er bra det ikke er så lenge til du kommer hjem Marit, for jeg savner deg sånn. Også får du snart besøk av kjæresten din, da blir vel alt perfekt. Snart drikker vi øl i Køben(eller Volda) Det gleder jeg meg til!
Hilsen gjett hvem
Nå har forresten du og Mari blitt skrivebordsbakgrunn på macen min! Et koselig bilde fra Trysil, hihihi!
SvarSlettGod tur til Australia:-) Håper dere får det like fint der som i Asia
SvarSlettKlem Pappa
Ja bare kos dere videre.
SvarSlettAustralia blir vel ganske forskjellig fra den delen av Asia som dere har vært tenker jeg. Jeg drømte alltid om å reise til Australia da jeg var ung.
Men det beste blir vel å treffe igjen Jens:):)
Ser fram til videre rapporter. Synes du har klart deg bra hittil. Gla i deg:)
Hilsen mamsen
marit, du jør alt d eg drømme om å jør!!! :D go tur videre til australia :) eg glede meg te å se flere bilder å hørra om koss gøy jens suns d e å ver på tur sammen me dåkk ;) hils alle sammen!! :D kooooos dere!
SvarSlettklem fra elisabeth :)
hehe kaia, du avsloerer deg selv ved aa skrive volda jo, hehe :) jeg gleder meg til aa besoeke deg!! :) lykke til med eksamen!
SvarSlettalisabeth, skal gi deg rapporter paa jens jeg, hehe ogsaa skal jeg proeve aa faa lagt ut litt bilder paa face snart!
Mamma, takk for julegaver, gleder meg til aa aapne! :)
Pappa, takk! vi er vel fremme! selv om det var bra i asia blir det nok sikkert like bra :)
Saa hyggelig med hilsener og aa hoere fra dere!! kos dere masse med snoe og julestemning! :)
Hei Marit :)
SvarSlettVille bare si tusen takk for kortet, det var en veldig hyggelig overraskelse :)Du tenker liksom på alt du, det kommer noen dager før du hadde ment da, men kan skjønne at det ikke er så lett å beregne akkurat det :) NÅ er du vel sikkert i Australia, gleder meg til å høre hvordan du har det der, og hvordan det var å møte Jens igjen, det var sikkert supert!? :)Nå har jeg igjen tre dager i praksis, også blir det lesing og lesing frem til den 21 da jeg har eksamen. Skal bli godt med juleferie :) Men fortsett og kos deg så mye fremover, tida går så utrolig fort..og takk igjen for kortet, du er god du :)Gla i deg! stor klem fra Ka.
Mente at det kom noen dager før, ikke kommer..hehe :)
SvarSlett